Миронівка – Богуслав – Хохітва – вздовж Росі до Стеблова – Корсунь-Шевченківський



МАПА МАРШРУТУ (обережно, 810 КБ)

Маршрут проходить мальовничими берегами р.Рось, дорогою можна подивитись архітектурні пам’ятки в Богуславі, Стеблові, Корсунь-Шевченківському. Попри невеликий кілометраж варто їхати на два дні, адже шляхом є на що зупинитись-подивитись, та й їдучи весь час біля річки, часто виникає бажання скупатись, звісно, якщо це не зима
Отож, туди їдемо ранковою електричкою:

N N поїзду 6702
З.п.Північна 3пл 7.00
Київ-пас. -
З.п.Пpотасiв Яp 7.06
Київ-Московський 7.11
З.п.Видубичі Тр. 7.13
Кагаpлик 9.02
Миpонiвка 9.28


У Миронівну прибуваємо в 9.30 ранку. Час би й поснідати:) Прямо на вокзалі є Закусочна з нормальною, недорогою їжею, але специфічним контингентом, трохи далі – кафе Сова, їжа також нормальна, але дорожче ніж в Закусочній.
Від Сови їдем далі тією ж дорогою, якою приїхали від вокзалу трохи далі. Тут ліворуч є цікава будівля.. ринку. За ринком повертаємо ліворуч, виїжджаєм до дороги на Боруслав. У Владиславці праворуч бачимо дерев’яну церкву Різдва Пресвятої Богородиці 1910 року. Далі рельєф стає більш горбистим, за селом Щупики дорога іде лісом. Ліворуч серед грабів стоять дві потішні дерев’яні скульптури:)
Одразу за лісом в’їжджаєм в Богуслав. Старовинне місто на березі Росі з цікавою архітектурою. Майже в центрі міста парк на березі річки, вона тут порожиста, на березі багато кам’яних розсипів.
Огляд міста можна почати з Кам'яниці - унікальної для Наддніпрянщини споруди, адже таких практично не збереглося. Вона була збудована у 1726 році.
В Богуславі діють два історико-краєзнавчі музеї, музей образотворчого мистецтва, музей-садиба художника І. Сошенка. Пам'яткою архітектури є Троїцька церква, споруджена в 1862 р. в стилі пізнього класицизму.
Переїхавши через міст на інший берег Росі, ліворуч бачимо пам’ятник Марусі-Богуславці. Ліворуч від дороги – міський парк, річка тут розливається на кілька русел, виходи на поверхню кристалічного щита створює тут мальовничі ландшафти.
Далі їдемо в сторону села Хохітва. Тут Рось порожиста, що дозволяє проводити в цьому місці кубку Києва з техніки водного туризму. Далі ми їдемо вздовж берега ґрунтовими дорогами і стежками по правому березі річки. Ліворуч – Рось, праворуч – крутий берег, гарно:)
Невдовзі ґрунтовка, що іде вздовж берега перетворюється на вузьку стежину, так опиняємось біля мосту. Він досить своєрідний, древні дошки невідомо яким чином витримують автомобілі..
Тут є кілька варіантів продовження поїздки.
1. Їдемо і далі правим берегом Росі, але місцями доведеться вести велосипед поряд, не скрізь можна проїхати, часу на це потрібно багато. Так їдемо до Стеблова.
Тут переїздимо дамбу, до Корсунь-Шевченківського їдемо або правим, або лівим берегом грунтовими дорогами.
2. в Дешках переїздимо на лівий берег річки, їдемо вздовж Росі до с.Москаленки. Знаходимо ґрунтовку, що об’їжджає заводь річки Нехворощ, алі лісом виїздимо до баз відпочинку, від них – берегом річки їдем в Стеблів, далі так само вздовж Росі їдемо в Корсунь-Шевченківський.
Ми їздили лише на один день, тому, щоб встигнути на вечірню електричку довелось частину шляху їхати асфальтом, зокрема зі Стеблова в Корсунь.
В Корсуні дуже гарно виглядає пам’ятник Ярославу Мудрому, засновнику міста, що стоїть серед Росі на скелястому острові. Більше про цікавинки Корсуня можна почитати тут serg-klymenko.narod.ru


Переїхавши місток, через Рось їдемо 4 кілометри прямо до залізничної станції Корсунь. У Київ повертаємось електричками:

№ поїздів 6343
Корсунь 19.00 19.01
Миронівка 19.43 -


№ поїздів 6060
Миронівка - 20.28
Фастів-1 22.26 22.36
На кінцевих станціях під п. № 6060
відпр. на Київ в 22.36


Загальна дистанція приблизно 75-85 км, залежно від того, яким шляхом їхати